Mainos

Hennez & Mauritz -vaateketjun myynti laski odotettua enemmän

Ruotsalaisen Hennes & Mauritz -vaateketjun kesä on ollut hiljainen. Yhtiön mukaan sen myynti laski heinäkuussa kolme prosenttia vuoden takaiseen verrattuna.

Uutistoimisto Reutersin haastatteleman analyytikon mukaan heikot myyntiluvut saattavat johtua siitä, että yhtiö ei ole kampanjoinut yhtä reippailla alennuksilla kuin sen kilpailijat.

Heinäkuun lopussa vaateketjulla oli reilut 1800 myymälää, mikä on noin kaksisataa enemmän kuin vuosi sitten.

Halvoilla hinnoilla muotimarkkinoilla kilpaileva H&M kuuluu myynnillä mitattuna maailman suurimpien vaatteiden vähittäismyyjien joukkoon. Sen pahimpiin kilpailijoihin lukeutuu muun muassa Zara-ketjun omistava Inditex.

(MTV3)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.