Mainos

Helsingin Sanomat: Ammattikorkeakoulut käyttivät mainontaan 2,5 miljoonaa euroa

Ammattikorkeakoulujen mielikuvamainonta on ollut tänä vuonna poikkeuksellisen näkyvää, kirjoittaa Helsingin Sanomat.

Yhteensä koulut markkinoivat lehden kyselyn mukaan tänä vuonna yli kahdella ja puolella miljoonalla eurolla. Suurin osa rahasta kuluu mainostilan ostamiseen.

Lehden selvityksen mukaan eniten rahaa mainontaan käytti tänä vuonna Vaasan ammattikorkeakoulu, joka markkinoi yhteishakua yli 300 000 eurolla.

Osa ammattikorkeakoulujen rehtoreista suhtautuu mainontaan kriittisesti.

—Ei korkeakoulutusta pidä myydä kuin saippuaa, nimettömänä pysyvä ammattikorkeakoulun rehtori sanoo Helsingin Sanomille.

(MTV3)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.