GM:n autoille näkyvyyttä Warnerin elokuvissa

Viihdejätti Warner Brothersin elokuvissa näkyy tulevaisuudessa varsinkin General Motorsin valmistamia autoja. Yhtiöt ovat sopineet laajasta markkinointiin liittyvästä yhteistyöstä, jonka ansiosta General Motorsilla on etuoikeus tuoda tuotteitaan esille muun muassa Warner Brothersin elokuvissa ja televisio-ohjelmissa.

Yhtiöiden tekemän sopimuksen arvo on arvioiden mukaan yli 200 miljoonaa dollaria, Advertising Age -julkaisu kirjoittaa. Warner Brothers ei halua vielä kommentoida sopimuksen yksityiskohtia. Time Warneriin kuuluva viihdejätti kuitenkin myöntää sopineensa pitkäaikaisesta markkinointiyhteistyöstä General Motorsin kanssa. Warner Brothersin edustajan mukaan kyse on rahallisesti varsin merkittävästä sopimuksesta.

GM ja Warner Brothers ovat tehneet yhteistyötä aikaisemminkin. Yhteistyössä käytettyjä hahmoja ovat muun muassa maantiekiitäjät sekä Kelju K. Kojootti. GM neuvotteli ensin yhteistyöstä Walt Disney -yhtiön kanssa, mutta osapuolet eivät päässeet sopuun kustannuksista, Advertising Age kertoo.
(STT-Reuters)

Lue myös:

    Uusimmat