GM jakaa tuhat autoa ilmaiseksi

Tempaus on osa autoteollisuuden historian kalleinta mainoskampanjaa.

Amerikkalainen autojätti General Motors jakaa amerikkalaisille kuluttajille tuhat ilmaista autoa. Tempaus on osa tänään alkavaa 50 miljoonan dollarin eli vajaan 40 miljoonan euron mainoskampanjaa, joka on autoteollisuuden historian kallein.

Tarkoituksena on houkutella kuluttajia tutustumaan lähemmin GM:n tuotteisiin, joita yhtiö valmistaa muun muassa Chevrolet-, Hummer-, Saab-, Cadillac-, Pontiac- ja Buick-tuotemerkeillä. Kisaan pääsee mukaan painamalla "Hot Button" -nappia GM:n autoja myyvässä liikkeessä.

GM:n vähittäismyynnin suunnittelusta vastaavan johtajan Steve Hillin mukaan kampanjan toivotaan lisäävän autoliikkeissä kävijöiden määrää jopa 30-40 prosenttia tammi- ja helmikuussa, jotka muuten ovat alalla hiljaista aikaa. GM odottaa, että kilpaan osallistuu noin 5,5 miljoonaa amerikkalaista.

(MTV3-STT-Reuters)

Lue myös:

    Uusimmat