Mainos

Gazprom irtisanoutuu sanomalehden rahoituksesta

Venäjän valtion kaasuyhtiö Gazprom on ilmoittanut lopettavansa suositun Sevondja-päivälehden rahoituksen.

Lehden päätoimittajan mukaan lehti lopetetaan. Sitoutumaton lehti kuului mediavaikuttaja Vladimir Gusinskylle, kunnes Gazprom kaappasi kustannusyhtiön enemmistön.

Yhtiöön kuuluu myös ennen riippumattomana pidetty NTV-kanava, jonka siirtymistä valtion yhtiölle pidetään vakavana iskuna sanavapaudelle Venäjällä.
(MTV3)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.