Facebook-sivut uudistuvat - mikä muuttuu?

Facebook-sivut saavat uuden ulkomuodon kuun lopussa.

30. maaliskuuta voimaan tuleva uudistus koskee erilaisia yritysten, yhteisöjen ja tuotemerkkien sivuja. Vastaavankaltainen aikajanaan perustuva uudistus on aikaisemmin tullut voimaan käyttäjien omille profiilisivuille.

Monilla sivuilla uudistus on otettu käyttöön etuajassa. Myös MTV3 Uutisten Facebook-sivu on jo nyt uudessa muodossa.

Uudistus tuo mukanaan sivun kärjessä olevan kansikuvan ja entistä helpomman tavan selata julkaisuja pitkältä aikaväliltä. Julkaisut ovat uudessa muodossa yhä isompia ja kuvallisempia.

Käyttäjä näkee jatkossa entistä paremmin kavereidensa osallistumisen sivulla. Hän voi myös lähettää yksityisviestin suoraan sivulle, eli yksittäisen henkilön sijaan myös yritykselle tai yhteisölle.

Lue myös:

    Uusimmat