Asianajajat haluavat alastaan trendikkäämmän

Asianajoalalle on syntynyt uudenlainen verkosto, jonka tavoitteena on muuttaa alaa trendikkäämmäksi ja pitää samalla pienet asianajotoimistot mukana kilpailussa.

Yhteen liittyneet toimistot ovat alkaneet markkinoida asianajajan palveluja rohkeasti. Uusin, Tampereella syntynyt verkosto, aikoo näkyä messuilla ja sosiaalisessa mediassa ja tällä tavoin muuttaa konservatiiviseksi miellettyä asianajoalaa trendikkäämmäksi.

Vielä 90-luvulla asianajajaliiton tiedotusohjeet käytännössä kielsivät markkinoinnin ja asianajajat näkyivät korkeintaan lehtien yhteisilmoituksissa.

Asianajajaliitto suhtautuu myönteisesti yhteistyöverkostoihin, joita on Suomessa joitakin kymmeniä. Liiton tehtävänä on valvoa, että asianajajat noudattavat toiminnassaan hyvää asianajotapaa.

Lue myös:

    Uusimmat