Amerikkalainen operaattori irtisanoo yli tuhat hankalaa asiakasta

Yhtiön silmissä "ylimääräisten" puhelujen yhteenlaskettu määrä oli noin 40 000 soittoa kuukaudessa.

Asiakas ei olekaan aina oikeassa, ainakaan Yhdysvalloissa. Maan kolmanneksi suurin matkapuhelinoperaattori Sprint on nimittäin päättänyt irtisanoa jopa 1200 asiakkaansa liittymän, koska nämä ovat "tehneet kohtuuttomia vaatimuksia".

Yhtiö haluaa päätöksellään parantaa asiakaspalveluaan, jonka hankalat ihmiset ovat tukkineet jatkuvalla soittelullaan.

- Joissain tapauksissa he ovat soittaneet asiakaspalveluun satoja kertoja kuussa jopa vuoden ajan samoista ongelmista, jotka meidän mielestämme oli jo ratkaistu, tiedottaja Roni Singleton kertoi.

Osa irtisanottavista asiakkaista oli myös soittanut asiakaspalveluun toistuvasti kysyäkseen tietoja muiden ihmisten liittymistä.

Yhtiön silmissä "ylimääräisten" puhelujen yhteenlaskettu määrä oli noin 40 000 soittoa kuukaudessa. Asiakkailla on nyt 30 päivää aikaa vaihtaa matkapuhelinnumeronsa toiselle operaattorille.

(MTV3-STT-Reuters)

Lue myös:

    Uusimmat